רונאלדו נזאריו / ארכיון רונאלדו בארסה מאניה / במשך שנים הוא החזיק בתואר הלא רשמי של הכדורגלן.

רונאלדו נזאריו / ארכיון רונאל×"ו ×'ארס×" מאני×" / במשך שנים הוא החזיק בתואר הלא רשמי של הכדורגלן.. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: נראה כי רונאלדו נזאריו דה לימה חוזר לעצמו. אם יסיים אותה עכשיו, או אפילו יעשה קאמבק באירופה או בליגה הברזילאית או מקום אחר, הסיכום שלה די ברור. עבור רבים, רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה הוא רונאלדו האמיתי, ולא כריסטיאנו רונאלדו, שהתפרסם כמה שנים אחריו. רונאלדו התחיל את הקריירה המקצועית שלו בקרוזיירו הברזילאית, שם כבש 12 שערים.

את החמישייה סוגרים פרנץ פושקאש, רונאלדו נזאריו וזינדין זידאן. כוכב הכדורגל הברזילאי לשעבר, רונאלדו נזאריו מלימה , הכריז על חשבונו טוויטר הוא אושפז בבית חולים באותה מדינה משום שאובחן דנגי , שעבורו כבר היה בטיפול. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה ronaldo luís nazário de lima.mpg. רונאלדו, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה ירד אתמול מבמת הכדורגל. ביצועים וגולים של רונאלדו נזאריו הפנומן הברזילאי שהפכו אותו להכי טוב בכל הזמנים.

רונאל×
רונאל×"ו נזאריו from www.ynet.co.il
ביצועים וגולים של רונאלדו נזאריו הפנומן הברזילאי שהפכו אותו להכי טוב בכל הזמנים. זה היה במדי ברצלונה כמובן, בעונתו היחידה במועדון. את החמישייה סוגרים פרנץ פושקאש, רונאלדו נזאריו וזינדין זידאן. בהמשך, תוכלו למצוא את ליאו מסי בגרסת שחקן השבוע, רוברט לבנדובסקי בגרסת שחקן החודש, ואת כריסטיאנו רונאלדו, שסוגר את הדירוג. כשסוקרים את הקריירה של רונאלדו המקורי, קל להבין למה: רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (נולד ב־22 בספטמבר 1976), המכונה רונאלדו, הוא כדורגלן ברזילאי ששיחק בברצלונה, באינטר מילאנו, בריאל מדריד, במילאן וכיום בקורינתיאנס הברזילאית. פוסטים אודות רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה שנכתבו על ידי אסף שרצקי. אחרי המעידה במחזור האחרון נגד נועלת הטבלה וואסקה, הפסד נוסף עשוי להוריד את קבוצתו של הישראלי אל מתחת לקו האדום.

בגיל 13, כאשר היה בעירו כנס מאמנים, גילו אותו כאשר שיחק בחוף הים.

עוזי דן אומר תודה לגדול הדור, שהיה קודם כל בן אנוש. כשסוקרים את הקריירה של רונאלדו המקורי, קל להבין למה: עבור רבים, רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה הוא רונאלדו האמיתי, ולא כריסטיאנו רונאלדו, שהתפרסם כמה שנים אחריו. זה היה במדי ברצלונה כמובן, בעונתו היחידה במועדון. במשך שנים הוא החזיק בתואר הלא רשמי של הכדורגלן. פעמיים אלוף העולם, רונאלדו שהתפשטה ברשת החברתית שהוכתה על. מה שיותר מדהים מההישג שרשם. רונאלדו נזאריו דה לימה, חלוץ העבר האגדי, שימונה ליועצו של הנשיא. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה. טרנד הקולה של רונאלדו צובר תאוצה. את החמישייה סוגרים פרנץ פושקאש, רונאלדו נזאריו וזינדין זידאן. ‏ניימאר עבר הלילה את רונאלדו פנומנו בטבלת הכיבושים של נבחרת ברזיל בכל הזמנים לאחר הניצחון של הסלסאו על פרו במסגרת מוקדמות המונדיאל. ביצועים וגולים של רונאלדו נזאריו הפנומן הברזילאי שהפכו אותו להכי טוב בכל הזמנים.

במשך שנים הוא החזיק בתואר הלא רשמי של הכדורגלן. השבוע חגג רונאלדו נזאריו דה לימה הברזילאי, המכונה גם השמן 4 עשורים וזוהי סיבה מצוינת להיזכר למה אנחנו כל כך אוהבים אותו. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה. תיהנו מההיענות חסרת התקדים שלהם לפקודות שלכם, השתמשו ביכולות שלהם, והרוויחו בעצמכם את הנצחון המוחץ! רונאלדו נבחר בשנת 2004 לאחד מ־125 שחקני הכדורגל החיים הטובים בעולם על ידי פלה.

רונאל×
רונאל×"ו נזאריו על זלאטן חול×" על ×›×"ור×'ל יוסי ×¢×"× ×™ Facebook from lookaside.fbsbx.com
Ronaldo luís nazário de lima; רונאלדו רוצה לבנות משהו גדול, הרעיונות הלהיבו אותי ואני מתרגש להפוך את ויאדוליד לבית החדש שלנו. רונאלדו מסי מונדיאל זוהר ארגוב קובי פרץ ישי לוי שרית חדד אייל גולן משה פרץ כדורגל מכבי חיפה messi lionel cristiano ronaldo brasil argentina fifa world cup barcelona ברצלונה ריאל מדריד real madrid رونالدو. עבור רבים, רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה הוא רונאלדו האמיתי, ולא כריסטיאנו רונאלדו, שהתפרסם כמה שנים אחריו. החלוץ הברזילאי רונאלדו נזאריו דה לימה, אשר חתם לאחרונה בקורינתיאנס, כבר ביקר לפני שלוש שנים בישראל מטעם מרכז פרס לשלום. רונאלדו, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה ירד אתמול מבמת הכדורגל. בגיל 13, כאשר היה בעירו כנס מאמנים, גילו אותו כאשר שיחק בחוף הים. נחשף הנזק שכריסטיאנו רונאלדו גרם לקוקה קולה.

רונאלדו מסי מונדיאל זוהר ארגוב קובי פרץ ישי לוי שרית חדד אייל גולן משה פרץ כדורגל מכבי חיפה messi lionel cristiano ronaldo brasil argentina fifa world cup barcelona ברצלונה ריאל מדריד real madrid رونالدو.

בגיל 13, כאשר היה בעירו כנס מאמנים, גילו אותו כאשר שיחק בחוף הים. מה שיותר מדהים מההישג שרשם. נראה כי רונאלדו נזאריו דה לימה חוזר לעצמו. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה. אחרי המעידה במחזור האחרון נגד נועלת הטבלה וואסקה, הפסד נוסף עשוי להוריד את קבוצתו של הישראלי אל מתחת לקו האדום. פתיחת חבילות מטורפת, רונאלדו הברזילאי, אייקון 91 , ושתי שחקנים 90 בואו נגיע ל 100 לייקים לכבוד הפתיחת חבילות הזאת?! ‏ניימאר עבר הלילה את רונאלדו פנומנו בטבלת הכיבושים של נבחרת ברזיל בכל הזמנים לאחר הניצחון של הסלסאו על פרו במסגרת מוקדמות המונדיאל. את החמישייה סוגרים פרנץ פושקאש, רונאלדו נזאריו וזינדין זידאן. ביצועים וגולים של רונאלדו נזאריו הפנומן הברזילאי שהפכו אותו להכי טוב בכל הזמנים. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (נולד ב־22 בספטמבר 1976), המכונה רונאלדו, הוא כדורגלן ברזילאי ששיחק בברצלונה, באינטר מילאנו, בריאל מדריד, במילאן וכיום בקורינתיאנס הברזילאית. רונאלדו, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה ירד אתמול מבמת הכדורגל. רונאלדו נזאריו הברזילאי במקום השני אי פעם (32). בהמשך, תוכלו למצוא את ליאו מסי בגרסת שחקן השבוע, רוברט לבנדובסקי בגרסת שחקן החודש, ואת כריסטיאנו רונאלדו, שסוגר את הדירוג.

רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה נחשב לאחד החלוצים הטובים ביותר בכל הזמנים, בסרטון הבא נבדוק מה כוכבי על חושבים על הפנומן הברזילאי. ביצועים וגולים של רונאלדו נזאריו הפנומן הברזילאי שהפכו אותו להכי טוב בכל הזמנים. החלוץ הברזילאי רונאלדו נזאריו דה לימה, אשר חתם לאחרונה בקורינתיאנס, כבר ביקר לפני שלוש שנים בישראל מטעם מרכז פרס לשלום. בהמשך, תוכלו למצוא את ליאו מסי בגרסת שחקן השבוע, רוברט לבנדובסקי בגרסת שחקן החודש, ואת כריסטיאנו רונאלדו, שסוגר את הדירוג. טרנד הקולה של רונאלדו צובר תאוצה.

רונאל×
רונאל×"ו ×"פך ל×'על ×"שליט×" ×'וויא×"ולי×" from img.mako.co.il
אם יסיים אותה עכשיו, או אפילו יעשה קאמבק באירופה או בליגה הברזילאית או מקום אחר, הסיכום שלה די ברור. רונאלדו, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה ירד אתמול מבמת הכדורגל. כשסוקרים את הקריירה של רונאלדו המקורי, קל להבין למה: טרנד הקולה של רונאלדו צובר תאוצה. מתאוס, רונאלדו נזאריו, רומאריו, באג'יו, בקנבאואר, זידאן, קנבארו ועוד רבים אחרים. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: רונאלדו התחיל את הקריירה המקצועית שלו בקרוזיירו הברזילאית, שם כבש 12 שערים. רונאלדו, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה ירד אתמול מבמת הכדורגל.

רונאלדו נזאריו הברזילאי במקום השני אי פעם (32).

רונאלדו נזאריו דה לימה, חלוץ העבר האגדי, שימונה ליועצו של הנשיא. טרנד הקולה של רונאלדו צובר תאוצה. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה. רונאלדו רוצה לבנות משהו גדול, הרעיונות הלהיבו אותי ואני מתרגש להפוך את ויאדוליד לבית החדש שלנו. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה ronaldo luís nazário de lima.mpg. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: רונאלדו ידוע בעיקר בזכות כישורי הכדרור שלו, ונחשב בעיני רבים לאחד מגדולי השחקנים בכל הזמנים. פעמיים אלוף העולם, רונאלדו שהתפשטה ברשת החברתית שהוכתה על. אני אוהב להבקיע שערים אחרי שעברתי את כל שחקני ההגנה ואת השוער. כוכב הכדורגל הברזילאי לשעבר, רונאלדו נזאריו מלימה , הכריז על חשבונו טוויטר הוא אושפז בבית חולים באותה מדינה משום שאובחן דנגי , שעבורו כבר היה בטיפול. רונאלדו נזאריו הברזילאי במקום השני אי פעם (32). עוזי דן אומר תודה לגדול הדור, שהיה קודם כל בן אנוש. אם בבעלותך חבילת premium gold pack, תקבל אותן במשך תקופה של 5 או 20 שבועות.

רונאלדו התחיל את הקריירה המקצועית שלו בקרוזיירו הברזילאית, שם כבש 12 שערים רונאלדו. אם יסיים אותה עכשיו, או אפילו יעשה קאמבק באירופה או בליגה הברזילאית או מקום אחר, הסיכום שלה די ברור.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama